๐•„๐Ÿ›: ๐•‹๐•–๐•ž๐•’ ๐Ÿ™๐Ÿœ - ๐”น๐”ฝ.

Colegul preferat.

Pai la fel cum fiecare dintre noi are un coleg preferat la fel si eu am. Eu pe colega mea am inatalnit-o in clasa a 9a, dar ne-am cunoscut intr-un mod foarte ciudat:) 
Din prima zi de scoala am inceput sa vorbim si sa ne intelgem. De atuncia a trecut foarte mult timp si la fel ne si intelegem ca si mai demult. Noi mereu mergem impreuna la scoala, in fiecare dimineata ne vedem si vorbim despre "problemele" noastre. 
Noi putem vorbii efectiv despre orice si desigur ma ajuta cu orice si sincer chiar asta imi place cel mai mult in ea ca pot vorbii cu ea despre orice, desigur am avut neintelegeri si certuri dar trecem peste.
Ea este genul de persoana care socializeaza cu oricine si se imprieteneste cu oricine, iar eu sunt opusul ei deci de obicei avem neintelegeri cand vine vorba de persoane:)
Oricum de fiecare data cand aveam nevoie de vreun sfat sau de vreo sustinere ea m-a ajuta<3 
Facem vraji impreuna si citim din tarot de obicei una la alta. Sustem pe aceleasi mentalitate si imi plaaceee:))))))

Comentarii

Postฤƒri populare de pe acest blog

๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฝ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 4 ๐“’๐“ธ๐“ต๐“ฎ๐“ฐ๐“ช ๐“ถ๐“ฎ๐“ช ๐“ฝ๐“ธ๐”๐“ฒ๐“ฌ๐“ช ;)