๐•„๐Ÿ›: ๐•‹๐•–๐•ž๐•’ ๐Ÿ™๐Ÿ˜ - ๐”ธ๐•ซ๐•š ๐•ž๐•ฆ๐•—๐•’๐•ž.

 Azi mufam.


Eu am fost sefa echipei si le-am ajutat pe colegele mele, Fabiana a asistat cu oreo si ii placea viata.

Eu am verficat daca firele sunt bine puse si tot eu am taiat firele. Chiar ne-am chinuit foarte mult si ne-am straduit foarte mult sa ne iasa arta.

Din pacate nu ne-a iesit, nu s-a aprins niciun beculet... :((((( Dar macar ne-am distrat si am invatat ceva nou azi. Pana la urma am invatat sirul culorilor din cablul UTP.

 

    Era ceva nou pentru mine si cred ca si pentru colegelor mele. 

In echipa mea era: Georgiana si Fabiana.


Comentarii

Postฤƒri populare de pe acest blog

๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฝ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 4 ๐“’๐“ธ๐“ต๐“ฎ๐“ฐ๐“ช ๐“ถ๐“ฎ๐“ช ๐“ฝ๐“ธ๐”๐“ฒ๐“ฌ๐“ช ;)