๐•„๐Ÿš: ๐•‹๐•–๐•ž๐•’ ๐Ÿ™๐Ÿ - ๐”ธ๐•ฆ๐••๐•š .

 

Am creat un new file 1920x1080 cu rezolutia 72.

Am creat un cerc cu ”eclipse tool”.

Am creat un layer nou si am selectat ” ellptical marquee tool”  si am facut un cerc in interiorul cercului.

Am tinut apasat pe shift si a selectat layerul cu primul cerc si cu selectia din layerul 2, dupa am dat click dreapta  pe unul dintre layere si am selectat ” Merge layers”.

Am tinut cursorul mouse-ului  deasupra selectiei si am apsat tasta del.

Cu click dreapta pe layerul 1 am selectat Blending options si l-am editat putin dupa stilul meu.

Am dublicat layerul de 3 ori  si l-am pozitionat in mijloc.

Comentarii

Postฤƒri populare de pe acest blog

๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฝ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 4 ๐“’๐“ธ๐“ต๐“ฎ๐“ฐ๐“ช ๐“ถ๐“ฎ๐“ช ๐“ฝ๐“ธ๐”๐“ฒ๐“ฌ๐“ช ;)