๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฃ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 12 ๐“Ÿ๐“ธ๐“ป๐“ฝ๐“ธ๐“ฏ๐“ธ๐“ต๐“ฒ๐“พ๐“ต ๐“น๐“ฎ๐“ป๐“ผ๐“ธ๐“ท๐“ช๐“ต ลŸ๐“ฒ ๐“น๐“ต๐“ช๐“ท๐“พ๐“ต ๐“น๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ป๐“พ ๐“ฌ๐“ช๐“ป๐“ฒ๐“ฎ๐“ปฤƒ ๐“ญ๐“พ๐“นฤƒ ๐“ฏ๐“ฒ๐“ท๐“ช๐“ต๐“ฒ๐”ƒ๐“ช๐“ป๐“ฎ๐“ช ๐“ฌ๐“ฒ๐“ฌ๐“ต๐“พ๐“ต๐“พ๐“ฒ ๐“ผ๐“พ๐“น๐“ฎ๐“ป๐“ฒ๐“ธ๐“ป ๐“ช๐“ต ๐“ต๐“ฒ๐“ฌ๐“ฎ๐“พ๐“ต๐“พ๐“ฒ.

Dupa terminarea liceului, am sa ma inscriu la facultate si am sa continui studiile. Sincera sa fiu pana acuma nu prea m-am gandit la asta, dar imi place foarte mult sa editez poze,videoclipuri si ma intereseaza foarte mult voluntariatul . O sa ma mai gandesc la ce studii vreau sa am si ce vreau sa devin mai incolo..
La mine e foarte schimbator lucrurile, deci nu sunt foarte hotarata la ceea ce vreeau sa fac in viitor.๐Ÿ’ฌ

Comentarii

Postฤƒri populare de pe acest blog

๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฝ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 4 ๐“’๐“ธ๐“ต๐“ฎ๐“ฐ๐“ช ๐“ถ๐“ฎ๐“ช ๐“ฝ๐“ธ๐”๐“ฒ๐“ฌ๐“ช ;)