๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฝ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 9 ๐“œ๐“ช๐“ท๐“ช๐“ฐ๐“ฎ๐“ถ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“พ๐“ต ๐“ผ๐“ฝ๐“ป๐“ฎ๐“ผ๐“พ๐“ต๐“พ๐“ฒ ๐“ต๐“ฎ๐“ฐ๐“ช๐“ฝ ๐“ญ๐“ฎ ๐“ฎ๐”๐“ช๐“ถ๐“ฎ๐“ท๐“ฎ.

 Ultima oara cand am simtit stres cu adeavarat, era cand am dat examenul de capacitate. Aveam mii si mii de ganduri, unele era ganduri pozitive iar altele erau negative.. Eu sunt o persoasa foarte negativista si ma gandeam la ce e mai rau.. Inaintea exagemunul eram foarte stresata si nici nu puteam sa dorm foarte bine noaptea. Nu am vrut sa iau neaparat cea mai mare nota, voiam sa iau note mai bune si sa intru la un liceu oke. Pana la urma am trecut si peste greutatea asta. O sa mai am exagemene inca in viata si probabil o sa fiu mai pregatita.

Comentarii

Trimiteศ›i un comentariu

Postฤƒri populare de pe acest blog

๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฝ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 4 ๐“’๐“ธ๐“ต๐“ฎ๐“ฐ๐“ช ๐“ถ๐“ฎ๐“ช ๐“ฝ๐“ธ๐”๐“ฒ๐“ฌ๐“ช ;)