๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฃ๐“ฎ๐“ถ๐“ช8 ๐“–๐“ช๐“ท๐“ญ๐“ฒ๐“ป๐“ฎ ๐“ฌ๐“ป๐“ฒ๐“ฝ๐“ฒ๐“ฌ๐“ช ๐“ผ๐“ฒ ๐“ช๐“พ๐“ฝ๐“ธ๐“ฌ๐“ธ๐“ท๐“ฝ๐“ป๐“ธ๐“ต ๐“ช๐“ผ๐“พ๐“น๐“ป๐“ช ๐“น๐“ป๐“ธ๐“น๐“ป๐“ฒ๐“ฎ๐“ฒ ๐“ฒ๐“ท๐“ฟ๐“ช๐“ฝ๐“ช๐“ป๐“ฒ.

 La ce ne foloseste scoala? De ce trebuie sa invatam? Sunt intrebari la care toti ne-am gandit.. 

De ce invat? Invat pentru ca sa ma pot descurca singura in viata, deoarece parintii mei nu vor fi mereu langa mine ca sa ma ajute si sa-mi spune ce sa fac..

De ce invat mai exact?Ca sa pot sa ajung cineva in viata si sa am un viitor asigurat :)

Ce ma motiveaza ? Ma motiveaza faptul ca vreau sa am un viitor bun, sa nu trebuie sa depind de nimeni si sa am teluri, aicia ma refer ca daca vreau sa invat o chestie sau un lucru oricum o sa o invat.

Este suficient ceea ce fac? Nu pot sa zic ca e suficient, pentru ca pot si mai mult..

Cum ma raportez la restul colegilor ? Fiecare coleg e pentru el insusi, fiecare coleg vrea altceva in viata, fiecare o sa invete pentru el, acest lucru depinde de persoana.

Cum ma raportez la profesori? Incerc sa ma raportez cat mai bine.

Intr-un final orice persoana o sa invete exact ceea ce vrea si cum vrea, el are alegerea in mana, deci daca cineva vrea sa ajunga ( ex. profesor, astronaut, etc...) oricum o sa ajunga.


Comentarii

Trimiteศ›i un comentariu

Postฤƒri populare de pe acest blog

๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฝ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 4 ๐“’๐“ธ๐“ต๐“ฎ๐“ฐ๐“ช ๐“ถ๐“ฎ๐“ช ๐“ฝ๐“ธ๐”๐“ฒ๐“ฌ๐“ช ;)