๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฃ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 5 ๐““๐“ฎ ๐“ฌ๐“ฎ ๐“ฟ๐“ฒ๐“ท ๐“พ๐“ท๐“ฒ๐“ฒ ๐“ฌ๐“ธ๐“น๐“ฒ๐“ฒ ๐“ฒ๐“ท๐“ฌ๐“ป๐“พ๐“ท๐“ฝ๐“ช๐“ฝ๐“ฒ ๐“ต๐“ช ๐“ผ๐“ฌ๐“ธ๐“ช๐“ต๐“ช?

Parerea mea e ca unii copii vin la scoala incruntati pentru ca ori se trezesc mai de dimineata ori ca au anumite probleme aicia ma refer, ori familiare ori cu prieteni sau sunt prea stresati din anumite probleme, poate ca sunt hartuiti la scoala de colegi, poate ca au note mici. Si eu am patit sa ma duc mai incruntat la scoala, la giamnziala mai exact, pentru ca eram hartuita de anumiti colegi si mi se pare ca o discriminare... Nu mi se pare ceva normal chestiile astea. 

Comentarii

Postฤƒri populare de pe acest blog

๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฝ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 4 ๐“’๐“ธ๐“ต๐“ฎ๐“ฐ๐“ช ๐“ถ๐“ฎ๐“ช ๐“ฝ๐“ธ๐”๐“ฒ๐“ฌ๐“ช ;)