๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฃ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 5 ๐“ข๐“น๐“ธ๐“ป๐“ฝ๐“พ๐“ต ๐“ฌ๐“ช ๐“ถ๐“ธ๐“ญ ๐“ญ๐“ฎ ๐“ฟ๐“ฒ๐“ช๐“ฝ๐“ช

Sportul ca mod de viata, e foarte importanta nu doar pentru ca sa iti mentii corpul, dar si ca sa traiesti sanatos. Opinia mea e ca trebuie sa faci sport si in timpul pandemiei, cel putin eu in timpul pandemiei am facut sport ca sa ma mentin... si sportul uneori te ajuta ca sa 'scapi' de anumite probleme, te ajuta sa te relaxezi ,sa scapi de depresie, anexietate.. Pe mine din punctul asta de vedere ma ajuta foarte mult.In prezent numai fac sport ca si cum faceam acum un an adica de performanta, acuma mai ies cu sora mea sa alergam pe mal sau o ajut pe ea ca sa ma antreneze. Sincer chiar imi pare rau ca m-am lasat de handball, dar oricum nu o mai puteam practica pentru ca nu ma mai atragea la fel...

Comentarii

  1. eticheta necesara aici ar fi fost, in principal, "dirigentie", dar pot fi aplicate mai multe etichete, deci poate ramane si "sport".

    Rฤƒspundeศ›iศ˜tergere

Trimiteศ›i un comentariu

Postฤƒri populare de pe acest blog

๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฝ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 4 ๐“’๐“ธ๐“ต๐“ฎ๐“ฐ๐“ช ๐“ถ๐“ฎ๐“ช ๐“ฝ๐“ธ๐”๐“ฒ๐“ฌ๐“ช ;)