๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฝ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 3 ๐“’๐“พ๐“ถ ๐“ถ-๐“ช ๐“ช๐“ฏ๐“ฎ๐“ฌ๐“ฝ๐“ช๐“ฝ ๐“น๐“ช๐“ท๐“ญ๐“ฎ๐“ถ๐“ฒ๐“ช..

 Pe mine m-a afectat aceasta pandemie mai mult la sportul pe care il practicam fiind handball. Dar in pandemie nu puteam nici sa imi vad prietenii si la fel nici rudele mele :(

Ma durea sufletul cand nu puteam sa imi iau ciocolata mea preferata๐Ÿ˜ฉ Am pierdut foarte multi prieteni la care tineam si assa puteam sa imi dau seama cine imi era cu adevarat prieten. Ma deranja ca nu puteam sa ma intalnesc cu tata si asa ni s-a stricat relatia de tata fica.Prin pandemia nu puteam sa imi fac nici anumite amintiri cu anumite persoane din viata mea.

Asa am inceput sa urasc pandemia asta !!!


Comentarii

Postฤƒri populare de pe acest blog

๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฝ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 4 ๐“’๐“ธ๐“ต๐“ฎ๐“ฐ๐“ช ๐“ถ๐“ฎ๐“ช ๐“ฝ๐“ธ๐”๐“ฒ๐“ฌ๐“ช ;)