๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฝ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 2 ๐“’๐“พ๐“ถ ๐“ถ-๐“ช ๐“ช๐“ฏ๐“ฎ๐“ฌ๐“ฝ๐“ช๐“ฝ ๐“ฌ๐“ช๐“ป๐“ช๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ท๐“ช ...

 

Parerea mea e ca pe fiecare om carantina sau izolarea le afecteaza altcumva.. legat de viata mea personala , imi era greu sa stau atata timp in carantina si chestii dar m-am putut obisnui  usor , m-a afectat mai mult la somn si nu prea puteam sa fiu atenta nici la orele online pe care le-am avut ... mi se pare orele online naspa deoarece  elevii uneori  sau de mai multe ori nu prea sunt atenti la ora  si asa nu prea o sa le inteleaga ce vrea sa transmite profesorul.. si e naspa , parerea mea ... iar legat de viata mea sociala , mi-am facut foarte multi prieteni online in timpul carantinei  si aveam o prietena cu care stateam cu orele pe skype deci nu prea era atat de groaznica carantina ... eu asa am putut trece peste carantina si pe mine asa m-a afectat .. L(

Comentarii

Postฤƒri populare de pe acest blog

๐““๐“ฒ๐“ป๐“ฒ๐“ฐ๐“ฎ๐“ท๐“ฝ๐“ฒ๐“ฎ: ๐“ฝ๐“ฎ๐“ถ๐“ช 4 ๐“’๐“ธ๐“ต๐“ฎ๐“ฐ๐“ช ๐“ถ๐“ฎ๐“ช ๐“ฝ๐“ธ๐”๐“ฒ๐“ฌ๐“ช ;)